БЛОГ


Основні умови успішного музичного відео

1. Виберіть найкращу композицію (хіт)

Музика це дуже індивідуальне мистецтво.
Але можна зробити його і масовим.
Перше, що важливо - максимально об’єктивно вибрати трек для зйомок відео. Це повинна бути найбільш близька широкому колу слухачів композиція, адже ви хочете знімати на неї відео, а це, зазвичай, влітає в бюджет. Тому виберіть композицію виходячи не тільки зі свого смаку і внутрішніх переживань. Попросіть друзів і близьких оцінити її, або запропонувати іншу, як «кандидата» на відео роботу. Коли композиція буде найкращою (не посередньою), котра вже отримала відгук сердець, тоді і відео на неї буде очікуване і над ним буде в кайф працювати.
Ви самі будете вірити в цю роботу, як в своє дитя, і це, обов’язково, передасться знімальній групі і, в результаті, аудиторії.

2. Визначте цільову аудиторію.

Це дуже важливий момент, бо від нього залежить багато факторів виробництва і поширення відео. Якщо ви знатимете свою аудиторію – ви не будете затрачати багато часу на довгі переговори і зміни планів/сценаріїв зйомки. Зазначте цінності та інтереси вашої аудиторії, що їх проймає, чим вони живуть.
Якщо відео буде розказувати про те, які ви круті і геніальні – переконайтесь, що це матиме відклик у ваших глядачів/слухачів.

3. Визначте жанр відео.

Жанр, в якому ви уявляєте відео це дуже важливий критерій його ефективності.
Що це: драма, трилер, комедія, іміджевий кліп з динамічним монтажем, технічно орієнтована робота, як в OK GO? Визначившись попередньо, до переговорів з режисером, ви покажете свій професіоналізм і дасте зрозуміти, що ви ставитесь до свого проекту серйозно і творчо, що вас не проведеш дешевими ідеями, і ви маєте чітке уявлення як повинно виглядати ваше Ім’я. Хоча, звісно, ви не завжди можете визначитись до переговорів. Часом, саме після перших творчих зустрічей і виникає розуміння жанру.

4. Підготуйте референси.

Займіться пошуком прикладів тих відео робіт, які на вас вплинули, які підходять під жанр і стиль. Не кажіть, що «ви в цьому не розбираєтесь – нехай роблять професіонали». Цього не може бути, якщо ви артист-музикант то ви точно займаєтесь творчістю і не могли не дивитись відео представників вашого роду діяльності.
Ви, напевно, дивились художні кінофільми чи відео кліпи, які вас пройняли, які вплинули на ваш смак, які дозволили ширше сприйняти мистецтво і, які, на вашу думку, найкраще проявляють імідж Артиста. Пам’ятайте, що знімальний колектив буде вас поважати за стійкість і розуміння того, чим ви займаєтесь. Режисери і сценаристи не будуть відмахуватись шаблонними ідеями опираючись на вашу байдужість, яка прихована вдаваною «довірою» до знімальної групи. Творцям відео – режисерам, сценаристам, операторам значно цікавіше і простіше розвивати основні ваші принципи і цінності, опираючись на ваші приклади – режисер бачить вас, як особистість, як Артиста – митця.
Не миріться з посередністю!

5. Визначте бюджет.

Бюджет – це та складова відео виробництва, яка може окриляти і навпаки приземлити. Вона одна з найнеприємніших сторін переговорів і буває причиною конфліктів.
Великий бюджет – не означає, що буде однозначно круто, особливо за відсутності виконання вищесказаних пунктів. Ми знаємо купу прикладів де, при малому фінансуванню проекту, робота отримує величезну увагу і популярність разом з виконавцем. Але це за умови хорошої ідеї і професіоналів своєї справи. Розуміння бюджету зразу дасть вам можливість вибирати конкретні жанри і не мати відчуття неповноцінності.
Часто буває, що музиканти беруться за грандіозні ідеї і масштаби не маючи для цього достатньої фінансової підтримки для якісної реалізації цих ідей. В результаті всі працюють на виснаження, знімальна група незадоволено між собою переглядається, з артистом натягнутий настрій і часто на виході результат виходить посереднім. Тому будьте добросовісними і адекватними в своїх рішеннях.
Визначіть мінімум і максимум, які ви можете собі дозволити.
Звичайно ми всі завжди хочемо за невеликі суми отримати ідеальний результат, але часто бюджет роботи змінюється в процесі підготовки і написання сценарію. Це все залежить від технічних, художніх і професійних особливостей роботи!

Головне пам’ятайте правило: Добре – не буває дешевим.

6. Ідея

Ідея – це все! Ну майже все ;)
Коли ви приходите з цікавою оригінальною ідеєю ви відкриваєте перед собою завісу неможливого і великих позитивних емоцій. Якщо ваша ідея дійсно крута – ви побачите з яким захопленням всі учасники зйомок будуть хотіти її реалізувати, щоб хоч якось залучитись до її реалізації – до чогось великого і значущого. Часто знімальна студія іде на дуже великі знижки і уступки тільки для того, щоб попрацювати з сильною ідеєю, або вдосконалити її.
Будьте творчими, а не пасивними.
Шукайте ідеї, влаштовуйте всередині свого колективу мозкові штурми і продовжуйте їх зі знімальною групою. Ці моменти ви будете пам’ятати, як одні з найсильніших, найяскравіших, включаючи і знімальні дні, особливо, якщо в результат перевершить сподівання.

7. Довіряйте тим, до кого звернулися.

Довіра - це річ, яка, в більшій мірі, зникла з нашого виду діяльності. Зараз багато стосунків переходять на комерційну, меркантильну форму спілкування. Але хочеться вірити, що творці, люди мистецтва, особливо такого тонкого, як музика – будуть розвивати довірливі стосунки, будувати плідні творчі зустрічі і сприяти виробленню спільної синергії.
Коли ви знаходите творчих людей для створення музичного відео – перш за все переконайтесь в їх компетенції, в їх порядності. Порозпитуйте у колег, почитайте відгуки, а краще подивіться їх роботи. Дуже важливо, щоб ви розуміли, що хороші роботи цих людей не випадковість, а правило. Після цього ви можете повністю довіритись і відкритись обраним вами фахівцям у відео справі. Це забезпечить вас від стресів, зайвих нещиростей і непорозумінь. В такому випадку ваша творча робота буде справді творчою, а не формальною. Ви залишите враження професіоналів, які вибирають професіоналів. Коли ви довіряєте – ви даєте можливість рости.
Сприймайте режисерів і сценаристів як лікарів, які ставлять діагноз вислухавши ваші прохання і потреби, а потім, творчо втілюють ваші спільні, а може і тільки свої вирішення цих задач, але це не повинно вас ображати, якщо ви вирішили зупинитись на цих фахівцях.
Музика і відео – це дуже тісно пов’язані між собою мистецтва, особливо в наш час. А всім, чим ми займаємось – це творчість, принаймні хотілося б тяготіти до неї, не виготовляти сурогату і посередності.
В творчості не має місця цинізму меркантильності і напруженості – тут повинна бути повна синергія, довіра і любов!
Тоді і наша аудиторія відчуватиме це після перегляду вашої відео роботи, яку всі будуть чесно називати НАШОЮ.


Zukovich Films – музика, яку ви бачите.




Kiev

095 4284314

097 2572354